У категорії матеріалів: 39
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »


О світлої науки храм, життєвих досвідів пізнання!

Такі слова приходять на думку щоразу, коли переступаєш поріг нашої рідної Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради.

Батькам | Переглядів: 39 | Додав: denis-admin | Дата: 11.06.2019

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу

1. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.

Батькам | Переглядів: 58 | Додав: denis-admin | Дата: 13.03.2019

Батькам | Переглядів: 58 | Додав: denis-admin | Дата: 29.01.2019

Булінг

“Булінг” – це агресивна поведінка, що зазвичай повторюється. Вона має за мету завдати шкоду, викликати страх або тривогу, або ж створити негативне середовище у школі для іншої особи.

Наслідки булінгу виходять далеко за межі школи і шкільного двору. Якщо ви мати/батько чи опікун, дізнайтеся, на що ви повинні звертати увагу, що ви можете зробити, і куди ви можете звернутися за допомогою.

 

Батькам | Переглядів: 82 | Додав: denis-admin | Дата: 18.12.2018

https://i.io.ua/img_su/small/0243/01/02430193_n1.gif

Батькам | Переглядів: 91 | Додав: denis-admin | Дата: 09.11.2018

http://school53.lviv.ua/images/psycho/psycho.jpg

 

Готовність дитини до школи залежить передусім від батьків. Якщо дитина відвідує дитячий садок, то це залежить від вихователів, адже підготовка дитини до школи передбачена програмою дитячого садка.

Часто батьки вважають основними ознаками готовності до школи ознайомлення дитини з літерами, вміння читати, рахувати, знання віршів та пісень. Однак дослідження показують, що це мало впливає на успішність навчання. Відсутність цих умінь не потребує спеціальної індивідуальної роботи з дитиною, оскільки їх формування передбачається програмою та методикою навчання.

Спілкування з однолітками сприяє успішній адаптації в дитячому колективі, допомагає налагоджувати стосунки, зважаючи на думку оточення, без прагнення зайняти кращі ролі з допомогою залякування, погроз, конфліктів .А також сформованості уявлень дитини щодо певної статі і володіння відповідними формами поведінки.

Отже, готовність дитини до школи, її майбутній успіх тісно пов’язані з тим, як вона ставиться до школи, наскільки контактує з однолітками і дорослими, як поводиться в конфліктних ситуаціях.

Психологічна готовність до школи – це такий рівень психічного розвитку дитини, який створює умови для успішного опанування навчальною діяльністю.

 

Батькам | Переглядів: 77 | Додав: denis-admin | Дата: 09.11.2018

Не меншу, ніж інфекційні захворювання небезпеку для здоров'я людини представляють отруєння речовинами рослинного походження, грибами, продуктами харчування, водою, перш за все, в теплу пору року.

Перші симптоми такого отруєння виявляються через 2-4 години після вживання їжі. При цьому у людини починається нездужання, нудота блювота, болі в животі, частий рідкий стіл з домішкою крові. У постраждалого підвищується температура тіла, знижується артеріальний тиск, з’являється спрага, розвивається серцево-судинна недостатність.

Для надання першої допомоги постраждалому від харчової токсикоманії необхідно дати багато теплого пиття (1,5 – 2 літри), промити шлунок до чистої води, дати активоване вугілля, проносне.

Особливо необхідно звернути увагу на наявність в природі отруйних рослин і грибів. Учні, йдучи в ліс, зобов'язані знати такі рослини і гриби, щоб забезпечити своє здоров'я і здоров'я людей, що оточують його, підказати незнаючому про небезпеку таких рослин.

Основними ознаками отруєння грибами є розлад зору, марення, галюцинації, судоми.

Батькам | Переглядів: 77 | Додав: denis-admin | Дата: 02.10.2018

Кривдник, жертва, свідки і їх батьки
Всі діти рано чи пізно стикаються з булінгом: або в якості жертви, або в якості кривдника, або в якості свідка, причому як онлайн, так і в реальності. Всі ці ролі мають руйнівний вплив на особистість дитини. Як допомогти дітям в кожній з ситуацій булінгу, розповідають педагог Мелісса Ловенштейн і психотерапевт Дженніфер Фрід.

Статистика та типологія
Якщо ви в своєму житті ніколи не відчували систематичної цькування або іншого насильства з боку людини, у якого більше влади або впливу, то вам може здатися, що булінг — це дрібниця. Проте, в Україні, згідно дослідження, проведеного для UNICEF, з булінгом стикаються 89% школярів. 

Діти, які стали жертвами булінгу, більше схильні до тривожності та депресії. Нам варто перестати думати про булінг в картинках зі старих фільмів, на кшталт занурення людини головою в унітаз, — це трапляється, але набагато рідше. Цькування прийняло нові форми, і страждають від нього, перш за все, діти, які вважаються групою «не такими». Часто булінг в реальному житті виростає з Кібербулінгу: злісні повідомлення, загрози, слив якоїсь інформації в мережу і подальший шантаж. Людям набагато простіше висловлювати свої негативні емоції і ображати інших, ховаючись за монітором. Недавнє дослідження агентства McAfee показало, що випадки Кібербулінгу потроїлися за останній рік.

Суть проблеми
Булінг — це не просто злість і підлість. Це неусвідомлене агресивна поведінка, що виникає через реального або відчутного дисбалансу влади. Буллнг має тенденцію повторюватися і залишає жертву в стані страху і стресу. Схожий ефект булінг надає і на тих, хто виявляється свідком того, що відбувається. Якщо діти посварилися або навіть обізвали когось, або один раз виключили когось «зі своєї команди», то це не класифікується як булінг. Але якщо в дитячому колективі формується культура безкарного насильства, то це може створити у них відчуття дозволеності приниження інших.

Батькам | Переглядів: 73 | Додав: denis-admin | Дата: 01.10.2018

1.Загальні засади

 

1.1. Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради (далі – Порядок) розроблено відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669, Примірного порядку пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти міста Херсона затвердженого рішенням Херсонської міської ради від 19.06.2018 р № 204, з метою створення безпечних умов для учнів, вихованців, працівників закладів освіти, запобігання небезпечним ситуаціям, проникненню сторонніх осіб, виносу (вивозу) майна закладів, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, враховуючи географічне розташування Херсонської області як прикордонної, попередження можливих терористичних актів та інших протиправних дій стосовно працівників, учнів та (або) вихованців закладів освіти.

1.2. Обговорено на загальних зборах учасників освітнього процесу від 27.09.2018 протокол № 2 .

Батькам | Переглядів: 66 | Додав: denis-admin | Дата: 01.10.2018

Матеріальне забезпечення..

Батькам | Переглядів: 88 | Додав: denis-admin | Дата: 28.09.2018