О світлої науки храм, життєвих досвідів пізнання! Такі слова приходять на думку щоразу, коли переступаєш поріг нашої рідної Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради. |
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу 1. Керівник закладу освіти має розглянути звернення. |
|
Булінг “Булінг” – це агресивна поведінка, що зазвичай повторюється. Вона має за мету завдати шкоду, викликати страх або тривогу, або ж створити негативне середовище у школі для іншої особи. Наслідки булінгу виходять далеко за межі школи і шкільного двору. Якщо ви мати/батько чи опікун, дізнайтеся, на що ви повинні звертати увагу, що ви можете зробити, і куди ви можете звернутися за допомогою.
|
Готовність дитини до школи залежить передусім від батьків. Якщо дитина відвідує дитячий садок, то це залежить від вихователів, адже підготовка дитини до школи передбачена програмою дитячого садка. Часто батьки вважають основними ознаками готовності до школи ознайомлення дитини з літерами, вміння читати, рахувати, знання віршів та пісень. Однак дослідження показують, що це мало впливає на успішність навчання. Відсутність цих умінь не потребує спеціальної індивідуальної роботи з дитиною, оскільки їх формування передбачається програмою та методикою навчання. Спілкування з однолітками сприяє успішній адаптації в дитячому колективі, допомагає налагоджувати стосунки, зважаючи на думку оточення, без прагнення зайняти кращі ролі з допомогою залякування, погроз, конфліктів .А також сформованості уявлень дитини щодо певної статі і володіння відповідними формами поведінки. Отже, готовність дитини до школи, її майбутній успіх тісно пов’язані з тим, як вона ставиться до школи, наскільки контактує з однолітками і дорослими, як поводиться в конфліктних ситуаціях. Психологічна готовність до школи – це такий рівень психічного розвитку дитини, який створює умови для успішного опанування навчальною діяльністю.
|
Не меншу, ніж інфекційні захворювання небезпеку для здоров'я людини представляють отруєння речовинами рослинного походження, грибами, продуктами харчування, водою, перш за все, в теплу пору року. Перші симптоми такого отруєння виявляються через 2-4 години після вживання їжі. При цьому у людини починається нездужання, нудота блювота, болі в животі, частий рідкий стіл з домішкою крові. У постраждалого підвищується температура тіла, знижується артеріальний тиск, з’являється спрага, розвивається серцево-судинна недостатність. Для надання першої допомоги постраждалому від харчової токсикоманії необхідно дати багато теплого пиття (1,5 – 2 літри), промити шлунок до чистої води, дати активоване вугілля, проносне. Особливо необхідно звернути увагу на наявність в природі отруйних рослин і грибів. Учні, йдучи в ліс, зобов'язані знати такі рослини і гриби, щоб забезпечити своє здоров'я і здоров'я людей, що оточують його, підказати незнаючому про небезпеку таких рослин. Основними ознаками отруєння грибами є розлад зору, марення, галюцинації, судоми. |
Кривдник, жертва, свідки і їх батьки Статистика та типологія Діти, які стали жертвами булінгу, більше схильні до тривожності та депресії. Нам варто перестати думати про булінг в картинках зі старих фільмів, на кшталт занурення людини головою в унітаз, — це трапляється, але набагато рідше. Цькування прийняло нові форми, і страждають від нього, перш за все, діти, які вважаються групою «не такими». Часто булінг в реальному житті виростає з Кібербулінгу: злісні повідомлення, загрози, слив якоїсь інформації в мережу і подальший шантаж. Людям набагато простіше висловлювати свої негативні емоції і ображати інших, ховаючись за монітором. Недавнє дослідження агентства McAfee показало, що випадки Кібербулінгу потроїлися за останній рік. Суть проблеми |
1.Загальні засади
1.1. Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради (далі – Порядок) розроблено відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669, Примірного порядку пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти міста Херсона затвердженого рішенням Херсонської міської ради від 19.06.2018 р № 204, з метою створення безпечних умов для учнів, вихованців, працівників закладів освіти, запобігання небезпечним ситуаціям, проникненню сторонніх осіб, виносу (вивозу) майна закладів, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, враховуючи географічне розташування Херсонської області як прикордонної, – попередження можливих терористичних актів та інших протиправних дій стосовно працівників, учнів та (або) вихованців закладів освіти. 1.2. Обговорено на загальних зборах учасників освітнього процесу від 27.09.2018 протокол № 2 . |
Матеріальне забезпечення.. |